Ugo Basile

Multi-Maze, plně automatizovaný modulární systém pro myši či potkany

Code 41500UB
Ugo Basile představuje nový Multi-Maze systém s originálním designem. Jedná se o všestranné modulární zařízení, s nímž mohou výzkumní pracovníci poskládat ideální konfiguraci pro studium prostorového učení a prostorové paměti u myší a potkanů.
Zjistit více o produktu
Ukázat další produkty
Výhody

Vlastnosti

  • Nově vyvinutý modulární systém
  • Dvířka se zasouvají do podlahy
  • Každé rameno je dodáváno s vlastním motorem
  • Ovládání manuální nebo řízené počítačem
  • Vyměnitelné stěny, standardní nebo nízký profil

Výhody

  • Jedno zařízení lze poskládat do různých konfigurací
  • Nerušený pohled pro optimální videotracking i pro optogenetické studie
  • Hladký a tichý provoz
  • Přes TTL či USB připojení
  • Pro egocentrické nebo alocentrické testy prostorové paměti

Použití

Prostorová paměť je schopnost vytvořit si mentální geografickou mapu okolí a podle toho se orientovat v prostředí (Ref). U lidí například prostorová paměť umožňuje člověku najít cestu do správné kanceláře v rámci velké budovy.

Ačkoli jsou definice a rozdíly mezi referenční a pracovní pamětí jemné a mohou být mezi odborníky diskutovány, stručně řečeno, pracovní paměť je schopnost pamatovat si, které kanceláře jsme už navštívili, když někoho hledáme, zatímco referenční paměť je schopnost pamatovat si, která z mnoha místností je kancelář Marie.

Ve studiích hlodavců může být prostorová paměť testována tak, že zvíře umístíme do bludiště složeného ze tří nebo více paprskovitě uspořádaných chodeb (ramen) a sledujeme jejich spontánní průzkumné chování či orientaci na základě odměn.

Detailní informace najdete na stránce Ugo Basile.

Publikace

Method paper

  • D.S. Olton and R.J. Samuelson: "Remembrance of places passed: Spatial memory in rats" Journal of Experimental Psychology: Animal Behavior Processes, 2 (2): 97–116, 1976
  • Cunha et al. “Brain-Derived Neurotrophic Factor (BDNF) Overexpression in the Forebrain Results in Learning and Memory Impairments” Neurobiology of Disease: 358-368, 2009
  • Gitler et al. “Different Presynaptic Roles of Synapsis at Excitatory and Inhibitory Synapses” The Journal of Neuroscience, 24(50): 11368-11380, 2004
  • Tracey J. Shors “Learning during stressful times” Learning and Memory 11: 137-144, 2004
  • E. D. Lewin “Use of the Radial-Arm Maze to Assess LEARNING and Memory in Rodents” Methods of Behavior Analysis in Neuroscience, ed. Jerry J. Buccafusco, CRC Press LLC, Boca Raton, Florida USA, 2001
  • Jacqueline N. Crawley “What’s Wrong with my Mouse”: Chapter 6 “Learning and Memory”, Wiley Inc., New York, USA, 2000